Dacă vrei să începi antrenamentele propuse de noi și să îți perfecționezi tehnica, hai și la antrenamentele de grup!

Cum a fost la antrenament?

La antrenamentul de sâmbătă, am învățat alături de Mihai Baractaru cum să ne îmbunătățim alergarea prin corectarea tehnicii în mișcare. Am început cu o scurtă încălzire generală pentru toate articulațiile principale, apoi am discutat despre fazele alergării și cât de importante sunt din punct de vedere biomecanic.

Exercițiile efectuate au fost următoatele:

  • Mers cu pași mari și aterizare pe calcâie;
  • Alergare cu pași mari;
  • Mers pe centrul tălpii cu ridicarea genunchilor;
  • Alergare pe centrul tălpii;
  • Mers pe varfuri, având calcâiele spre exterior;
  • Alergare pe vârfuri cu ridicarea genunchilor;
  • Accelerări pe vârfuri cu ridicarea genunchilor.

Mihai ne-a explicat și cum să ne modificăm centrul de greutate astfel încât să economisim cât mai multă energie în timpul alergării folosindu-ne de brațe.

A urmat o alergare ușoară de 3 km, unde am putut pune în practică sfaturile primite și unde tehnica și postura fiecăruia dintre noi au fost atent analizate și corectate de Mihai.

Pâna la următoarele întâlniri de grup continuă programul propus de noi. Spor la antrenamente!

În contextul pandemiei de Covid-19 antrenamentul este limitat la 18 de persoane, împărțite în 2 grupe.