Weekend-urile cu soare ne pun în mișcare. De această dată, mișcarea s-a petrecut la Bazinul Dinamo, unde, împreună cu Sorin și Mihai am vorbit despre:

  • importanța mișcării picioarelor la înot;
  • tehnici de respirație;
  • poziția corpului în timpul înotului.

Triatloniștii au tendința să nu dea prea mult din picioare în timpul probei de înot la un concurs de triatlon. Așadar, am insistat pe această tema și am discutat despre cât de important este să execuți corect mișcarea de picioare și să fii cât se poate de eficient din punct de vedere energetic în timpul înotului.

Fără o mișcare corectă și continuă, nu există o tehnică eficientă de înot. Pentru asta, am făcut câteva exerciții pentru membrele inferioare în stilul craul și spate, deoarece aceste procedee seamănă destul de mult între ele.

Dupa terminarea exercițiilor de picioare și corecturile necesare la cei care au participat la antrenament, am trecut la cateva exerciții de respirație pentru dozarea aerului în timpul antrenamentului. Apoi, ne-am despărțit în 2 grupuri cu scopul de a răspunde la cât mai multe întrebări și de a fi mai aproape de participanți. Au urmat câteva exerciții pentru coordonarea brațelor și sincronizarea lor cu mișcarea de picioare.

Toti participanții au beneficiat de o analiza scurtă a stilului de înot, urmat de un feedback pentru corectarea poziției.

A fost o ședinta reușită, participanții s-au simțit bine și au aflat și câteva mici secrete (inside-uri) pentru triatlon.

Pentru urmatoarea sesiune de antrenament, vom veni cu mai multe informații utile, pe care oricine le poate pune în practică imediat la un concurs de triatlon.