Simularea de duatlon a fost un succes, alături de prietenii noștri de la ON Romania, care au oferit la test încălțări de alergare On Cloud. Circuitul de bicicletă/alergare a integrat 3 km de ciclism, respectiv 400, 800 sau 1000 m alergare, la alegere, pentru fiecare nivel de antrenament.

Partea teoretică de început a fost susținută de Alexandru Diaconu care a vorbit despre:

1. Nutriție

În zilele în care se face un antrenament dimineață:

  • o gustare bogată în carbohidrați (cereale, fructe, panificație);
  • ANTRENAMENT;
  • un mic dejun bogat în proteine (ouă, brânză, mezeluri);
  • la prânz carbohidrați (pizza, paste, orez);
  • la cină fibre și proteine (salate, legume, carne de pui/curcan).

În zilele în care se face un antrenament seara:

  • un mic dejun bogat în proteine (ouă, brânză, mezeluri);
  • la prânz carbohidrați (pizza, paste, orez);
  • o gustare bogată în carbohidrați (cereale, fructe, panificație);
  • ANTRENAMENT;
  • la cină fibre și proteine (salate, legume, carne de pui/curcan).

La competiții se recomandă utilizarea a 2-3 geluri pe oră sau echivalentul energetic al acestora în alte suplimente sau băuturi.

Este foarte important să folosiți săruri de hidratare sau băuturi izotonice deoarece apa simplă nu hidratează. În timpul efortului fizic prin transpirație se pierd minerale precum sodiu, potasiu, magneziu, calciu, minerale care nu se se regăsesc în apă plata.

2. Mecanică

Înainte de orice antrenament sau plimbare în parc:

  • veriticati dacă frânele funcționează la un nivel optim;
  • verificați presiunea din roți. Pe cauciuc scrie ''inflate max up to X bar/psi''. Este foarte important să aveți roțile umflate deoarece la un viraj sau frână bruscă, există posibilitatea să iasă cauciucul de pe roată și să cadeți;
  • verificați dacă aveți lanțul uns, astfel prelungiți durata de viață a pieselor de bicicletă.

Obiectivul acestui workshop a fost familiarizarea cu tranzițiile de la bicicletă la alergare, în cadrul unei competiții de duatlon.

Efectuând astfel de antrenamente vă obișnuiți mușchii cu trecerea de la un sport la altul și deveniți eficienți în nouă proba mult mai repede.

Vă mulțumim pentru participare și vă așteptăm la următoarele antrenamente!